Marzyciele to projekt łączący pasje fotograficzną z zainteresowaniem drugą osobą. Znajdziemy tu portrety przypadkowo napotkanych osób, które dzielą się z widzem swoimi marzeniami.

Powiedzmy o swych marzeniach innym, może dzięki temu lepiej się zrozumiemy.

Uczyńmy świat piękniejszym i przyjaznym nam wszystkim.

sobota, 22 lutego 2014

28. Szymon


Marzeniem Pana Szymona jest szczęście dla bliskich.

Spotkaliśmy się na Krakowskim, dość nietypowy strój przykuł nie tylko moją uwagę. Pomyślałem o Wokulskim, Rzeckim i oczywiście rozpłynąłem się myśląc o dawnej Warszawie. Nieco zaskoczyło mnie, zatem że marzeniem Pana Szymona nie jest np. podróżowanie w czasie. Dopiero w trakcie zajmujące rozmowy o rekonstrukcjach bitew i potyczek, w których brał udział zrozumiałem, że dla Niego podróże czasoprzestrzenne to codzienność:)

Pozdrawiam
AM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz